We build your virtual dreams

FAQ-Mailbox iPhone of iPad

  • Home
  • FAQ-Mailbox iPhone of iPad

Om uw e-mail account in te stellen op uw iPhone / iPad, volgt u deze instructies:

  1. Op uw iPhone / iPad:
    1. Ontgrendel uw iPhone / iPad en ga naar ‘Instellingen’ > ‘E-mail, Contacten, Agenda’s’ > ‘Nieuwe Account’ > ‘Anders’ >
    2. ‘Voeg mail-account toe’.
    3. Vul uw naam in, het volledige e-mail adres (vb. mail@mijndomein.com), het wachtwoord van die account en een omschrijving die voor u duidelijk is (vb. Werk E-mail of Privé E-mail).
    4. Kies tussen ‘IMAP’ en ‘POP 3’.
      1. Bij Hostnaam vult u uw IMAP / POP 3 server in op basis van de gegevens uit uw controlepaneel.
        1. POP3:pop3.mailprotect.be(poort:110; SSL poort: 995)
        2. IMAP:imap.mailprotect.be(poort: 143; SSL poort: 993)
      2. Bij Gebruikersnaam vult u uw volledige e-mail adres in (vb. mail@mijndomein.com).
      3. Bij Server uitgaande post, vult u de gegevens van de uitgaande mailserver in.
        1. SMTP:smtp-auth.mailprotect.be(poort: 2525; SSL poort: 465)
      4. Vul het wachtwoord nogmaals in.
      5. Klik op ‘Volgende’.
      6. Klik op ‘Bewaar’.
    5. Nu gaat we sleutelen aan de standaard instellingen.
      1. Op uw iPhone / iPad gaat u naar ‘Instellingen’ > ‘E-mail, Contacten, Agenda’s’.
      2. Klik op de account die u zopas aangemaakt hebt.
      3. Klik op het e-mail address.
      4. Scroll naar beneden en klik op ‘SMTP’.
      5. Klik op ‘primary server’.
      6. Verander de poort naar 465 en sla het op.
      7. Ga terug naar ‘< Account’.
      8. Ga terug en klik op ‘Done’ bovenaan.